Gaz pieprzowy Policyjny – test i recenzja

Kategoria artykułu: Gazy pieprzowe
butelka gazu policyjnego

Gaz pieprzowy Policyjny – test i recenzja

Tym razem na celownik weźmiemy policyjny gaz pieprzowy. Czy warto go kupować? Czy sprawdzi się w sytuacji awaryjnej? Jakie są jego mocne i słabe strony? Na te pytania odpowiemy w naszym teście policyjnego gazu pieprzowego.

Na pewno jest to jeden z najbardziej popularnych gazów pieprzowych dostępnych w internecie. Jak sami możecie sprawdzić, w internetowych sklepie militaria.pl, ma on blisko 300 ocen, a jego średnia to 4.9/5. Nie wierzysz? Sprawdź sam Klikając tutaj.

Policyjny gaz pieprzowy – zalety

Skąd taka duża liczba pozytywnych oceń? Przede wszystkim policyjny gaz pieprzowy cechuje się dobrą relacją ceny do jakości. Pojemnik 50 ml kosztuje od 30 do 40 złotych, co sprawia że jest to produkt ogólnie dostępny – w przeciwieństwie na przykład go gazów firmy FOX, których ceny zaczynają się od 100 złotych.

[/et_pb_gallery]

Jednak cena to nie jedyny plus tego gazu. Trzeba pamiętać że pojemnik zawiera aż 10% środka drażniącego OC (Oleoresin Capsicum), a jego moc wynosi 2 00 000 SHU. Jak więc widać, jest to dość skuteczny gaz, a dodatkowo długość rozpylenia sięga, aż 4 metrów – jednak trzeba pamiętać że biorąc pod uwagę czynniki atmosferyczne oraz stres związany z koniecznością użycia gazu, lepiej stosować go na nieco krótszych dystansach. Sama butelka pozwala nam aż na 10 strzałów.

Dużym plusem, który chwalą sobie użytkownicy tego gazu jest blokada przed przypadkowym naciśnięciem. Jest to jeden z niewielu produktów w tym przedziale cenowym, który posiada tego typu rozwiązanie. Jednak co nam właściwie daje takie zabezpieczenie? Gaz pieprzowy nosimy zazwyczaj w kurtce, plecaku czy torebce. Zdarzają się sytuację, w których omyłkowo naciśniemy gaz – tak jak czasem przez przypadek odblokujemy telefon i zadzwonimy do kogoś. Tak jak przypadkowy telefon raczej nie sprawi nam problemów, tak przypadkowe psiknięcie gazem w sklepie czy autobusie może przysporzyć nam sporo problemów. Warto też pamiętać, że takie zabezpieczenie chroni nas przed użyciem gazu w niewłaściwą stronę. Wiemy, że brzmi to dziwnie, ale w sytuacji stresowej zdarzało się, że osoba chwyciła gaz złą stroną i zamiast w napastnika psiknęła w siebie. Dzięki tej blokadzie, taka sytuacja jest niemożliwa.

Co zatem sprawia że gaz policyjny jest tak popularny? Po pierwszego jego cena, która jest stosunkowo niska. Drugą mocną stroną jest jego moc, która pozwala na obezwładnienie napastnika. Trzecim plusem jest blokada, która pozwala na bezproblemowe przenoszenie gazu w kieszeni czy torebce. Czwartym, chociaż mniej oczywistym plusem jest fakt że butelka jest bardzo mała i nie rzuca się w oczy. W naszym społeczeństwie w dalszym ciągu posiadanie gazu pieprzowego czy broni palnej potrafi postawić nas w niekorzystnym świetle w oczach znajomych czy sąsiadów.

Czy warto zatem kupić gaz policyjny?

Według nas zdecydowanie tak. Jest tani, poręczny oraz zapewnia podstawową ochronę. Z pewnością jest także wart swojej ceny.
Uwaga! Nie kupuj nigdy gazów pieprzowych niewiadomego pochodzenia lub z niepewnych źródeł. Pamiętaj, że jest to przedmiot, który w sytuacji kryzysowej może uratować Twoje zdrowie lub życie. Dlatego rekomendujemy zakup jedynie u sprawdzonych dostawców. Ten gaz zakupiliśmy w sklepie militaria.pl – link do produktu.

To Cię może zainteresować!

Czy warto zapisać dziecko na obóz survivalowy?

Ostatnimi laty coraz większa liczba rodziców, szukających pomysłu na wakacje dla swojego dziecka, decyduje się zapisać swoją pociechę na

Read More...

Życie poza systemem, czyli survival na pełny etat

Umiejętności związane z radzeniem sobie w najtrudniejszych warunkach powinny być prowadzone w szkołach tuż obok zajęć wychowania fizycznego. Dla

Read More...

Podręczne noże survivalowe dla twardych podróżników

Ludzie uwielbiają się sprawdzać. W sporcie, nauce, pracy czy tak ogólnie – życiowo. Jedną z takich form sprawdzenia się

Read More...

Zostaw komentarz::

Twój adres email nie zostanie opublikowany, ani nie będzie wykorzystywany w celach marketingowych

Mobile Sliding Menu